dimecres, 14 de gener del 2009

Acaba el quatrimestre

.
Tot arriba. Sembla que hagués estat ahir quan vam començar el curs i ara ja hem completat, pràcticament, el primer quatrimestre. Han estat quatre mesos de molta feina i dedicació però molt enriquidors. No vull caure en el parany de dir que aquesta assignatura és la més important. Totes són importants i tots els coneixements són pocs per a la difícil feina d'educar els infants però ningú pot negar que en el segle XXI les noves tecnologies són indispensables per a totes les feines i molt especialment per a la transmissió de coneixements.
En aquests quatre mesos he après moltes coses que abans desconeixia sobre aquestes tecnologies. Estic segura que tot el que he après en aquests quatre mesos em serà molt útil tant en la meva tasca educativa com en la meva formació com a persona. No he après unicament els conceptes nous sinó que amb el coneixement del gran potencial d'aquestes eines se m'ha despertat la curiositat de saber cada vegada més sobre les noves tecnologies i els ordinadors.